Translate

luni, 8 august 2016

Ingrijire ieftina cu rezultate bune

Nu este nevoie sa arunci banii pe produse de firma atunci cand vine vorba de ingrijirea tenului, fie el si un ten dificil ca al meu. Foarte multa lume se orienteaza pur si simplu spre produsele romanesti, as zice ca inovatiile autohtone se bucura din plin de increderea consumatorilor. Produsele romanesti se gasesc si in supermarketuri, si in drogherii, si in magazinele naturiste, nu trebuie sa alergi prea mult si ai o gama variata la dispozitie. Iar preturile sunt pentru toate buzunarele.
Ultima descoperire am facut-o in Kaufland. Cautam o masca de fata, un peel-off de preferinta, dar am sfarsit prin a citi eticheta unei cutii cu ceva pentru gomaj din gama Herbagen de la Genmar Cosmetics.


Ca de obicei, m-am lasat furata de peisaj, pardon, de ambalaj. De obicei vad mastile in tuburi simple sau la plicuri, asta este in tub, dar varata si intr-o cutiuta care ii da un aspect mai profesional.
Pana la urma am luat-o cu 9 lei si-un pic tubul de 50 de grame, m-am gandit ca un gomaj nu strica, ba dimpotriva, este chiar obligatoriu macar o data pe saptamana. Al doilea motiv al achizitiei a fost compozitia: exfoliator celulozic, uleiuri esentiale de menta si lavanda, ulei de masline si caolin. Este totusi o masca pentru toate tipurile de ten, mai ales pentru prevenirea/inlaturarea punctelor negre.
Ei, partea interesanta este modul de utilizare. Trebuie respectat intocmai ce scrie pe cutie. Adica, contrar altor masti, asta se da in strat subtire pe toata fata sau doar pe zonele cu probleme. Se lasa 5 minute sau chiar mai putin daca vedeti ca se usuca repede, apoi se maseaza cu mana perfect uscata, Daca aveti degetele umede, nu apare efectul. Efectul consta in faptul ca prin masare masca se aduna in sucaleti care cad de pe fata. Dupa indepartare se sterge pielea cu o lotiune tonica sau se clateste cu apa calduta, apoi se aplica o crema. Tenul ramane curat, neted, mie mi-a placut foarte mult rezultatul. Iar mirosul de lavanda este relaxant. De mentionat ca n-are parabeni.

Daca doriti o crema usoara de zi, dar va place sa va fardati si suferiti si de cald in acelasi timp, eu va recomand sa alegeti serumurile, ca cel din gama Happiness de la Gerovital, cu efect de iluminare, pentru ten mixt/gras. Are in compozitie extract de afine si acid salicilic, iar tenul ramane mat destul de mult timp, chiar daca iesiti in arsita pranzului.
Este o buna baza pentru machiaj si trateaza imperfectiunile in acelasi timp.
Imi pare rau ca n-am gasit si un baton corector care sa-mi convina, din gamele romanesti. Nici n-am facut vreun efort deosebit in acest sens pentru ca achizitionez batoane anticearcan de calitate si ieftine de la firme consacrate.

Inainte foloseam batoane de la Avon dar, la un moment dat, am simtit nevoia sa caut si altceva. Asa ca am cumparat intai unul Miss Sporty pe principiul ca mi-a convenit nuanta, apoi am luat unul de la Rimmel tot din cauza nuantei. De obicei folosesc ivory, dar exista o subtila diferenta intre cele doua firme. Oricum, amandoua se invartesc in jurul pretului de 10 lei, iar Rimmel este mai cremos si se intinde mai bine pe post de anticearcan. Batonul anticearcan este un tip de produs care nu imi lipseste de multi ani din dotare, este extrem de practic, nu numai pentru cearcane, dar si pentru mascarea imperfectiunilor cum sunt cosurile sau urmele acestora, precum si ca baza pentru fardul de pleoape deoarece uniformizeaza frumos pielea.
In incheiere, va indemn sa fiti atenti la produsele romanesti, unele pot fi surprinzatoare. O oferta mai larga gasiti in magazinele naturiste, atat on-, cat si offline. Sa nu uitam ca unele dintre aceste produse au fost premiate la saloane internationale si totusi sunt comercializate pe piata noastra la preturi modeste.

2 comentarii:

  1. Și eu am descoperit o cremă de ochi de la Cosmetic Plant, excepțională. 15 lei :)
    Da, produsele românești sunt foarte bune și la un raport calitate/preț imbatabil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am anticearcan lichid de la Rimmel, e destul de cremos si se aseaza perfect, tot nuanta ivory.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.