Translate

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Revista Glamour pe februarie

Revista Glamour pe februarie, proaspat aparuta in magazine, a fost alegerea mea din aceasta luna. Nu pentru sugestiile "glamouroase" din paginile ei, ca n-o sa ajung eu in veci sa ma imbrac sau sa ma machiez in modurile recomandate, dar imi plac prezentarile de produse cosmetice, chiar daca unele sunt mult peste posibilitatile mele financiare.
In plus, in acest numar este anuntata gala Glamour Beauty Awards 2015, adica puteti intra pe glamour.ro/beautyawards si puteti vota favoritele anului trecut. Votarea este cu tragere la sorti, vor fi 10 castigatoare care vor primi cate un set de produse.


Revenind la interesul meu, m-au atras in primul rand mostrele oferite. De fapt, doar una era la vedere si anume cea de la Mario Badescu, un sapun pentru ten cu alge marine. Este pentru toate tipurile de piele si de mult timp voiam sa incerc unul dintre produsele romanasului care a dat lovitura cu cosmeticele sale inovatoare. M-am uitat pe site-ul mariobadescu.ro si am vazut ca este si un exfoliant bland,  cu formula cremoasa, bun si pentru pielea sensibila. Pana si barbatii il pot folosi pentru a reduce iritatiile provocate de barbierit. Daca va intereseaza produsul, il gasiti la sectiunea "demachiante", da, stiu, site-ul romanesc al firmei e putin ciudat in privinta asta...N-am vazut de exemplu ce cantitate e in recipient. Costa 72 de lei si m-am intors la site-ul american ca sa pot afla ca e o sticla de 230 ml ceea ce inseamna o cantitate mare si in consecinta un pret bun.

Celelalte doua mostre erau intre paginile revistei, dar au fost o surpriza draguta: parfumelul nou-lansat Avon Dreams cu note lemnoase, de pruna si trandafir si fondul de ten Miracle Match de la Max Factor. Fondul de ten imi starneste curiozitatea datorita putinelor produse din acest tip pe care le suport. Mostra mea este Beige 55, nu stiu daca sunt si alte nuante la revista. Scrie pe el ca mascheaza si hraneste pielea in acelasi timp, ma face curioasa...
Asadar, ma duc sa votez, ar fi pacat sa nu incerc, nu se stie de unde sare iepurele.

3 comentarii:

  1. De-abia astept sa vad si eu ce gasesc in reviste! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea mai cumpăr reviste glossy dar când citesc la una dintre voi despre cadouri sau lucruri interesante de citit, fac excepții.

    RăspundețiȘtergere
  3. luna aceasta nu am luat reviste, nici timp nu am avut!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.