Translate

marți, 29 decembrie 2015

Batalia parfumata

Stiti cum se zice: de ce iti doresti mai tare ceva, de-aia se implineste mai tarziu sau, in orice caz, nu atat de rapid cat ai vrea tu. La un moment dat ma lovise damblaua cu licorile parfumate, as fi turnat pe mine cu sticla, lucru de care nu sunt prea departe nici acum. Adicatelea consum parfumuri si ape de toaleta intr-un ritm care m-ar fi adus in sapa de lemn daca as fi fost mai nesabuita sau mai pretentioasa. Dar eu nu ravnesc la cine stie ce nume de firma, imi recunosc damblaua si ma multumesc cu unele potrivite bugetului meu. Si pentru ca in aceste zile de dat si de primit cadouri se cumpara pe ruptelea casetele acelea cu apa de toaleta/parfum si un deo/lotiune de corp/gel de dus, m-am trezit dintr-o data in posesia unui oaresce numar de astfel de surprize. Ei, uite ca mi s-a indeplinit dorinta, am un porcoi de parfum. Bineinteles, casetele poarta numele unor artisti cunoscuti, si femei si barbati, care si-au dat girul acestor produse atragatoare pentru ambele sexe.
Produsele poarta nume celebre, dar nu sunt intotdeauna la nivelul la care te-ai astepta, in sensul ca uneori mirosul nu are personalitate, nu spune nimic, nu transmite nimic. Si cunoasteti dilema: stai in fata raftului, stii ce ii place mamei, prietenei, iubitei, sotiei, surorii sau variantelor masculine ale acestora, dar nu stii ce zace in cutie. O fi dulce, o fi prea fructat, o fi prea aspru sau prea lesinat? De multe ori nu este rost de sticlute de testare in magazin, asa ca trebuie sa ghicesti.
Asadar, iata rostul articolului de astazi: sa va spun ce am incercat eu. Poate va ajuta cu ceva in alegeri. Eu obisnuiesc sa folosesc multe comparatii cand descriu parfumurile, asa ca sa nu va mire prezentarile de mai jos.
Rise Beyonce este un deodorant parfumat in vaporizator de 75 ml. A fost in caseta cu o lotiune de corp. Este descris ca avand la notele de varf caise, bergamota si busuioc, la mijloc orhidee, frezii si iasomie, la baza casmir, mosc si vetiver. Va sfatuiesc ca, in cazul achizitionarii setului cu deodorant sa va ganditi bine de tot. Nu stiu cum o fi parfumul, dar eu n-am simtit absolut nimic din ingrediente, in afara de un miros dulceag, ca de bomboane. O fi fost combinatia de caise cu frezii, nu stiu...Dar nu e nici floral cum a fost anuntat in 2014, la lansare. Oricum, nu tine neam dupa pulverizare, intr-o ora s-a dus aproape cu totul.
All for love a aparut din colaborarea Coty-Celine Dion, in anul 2014. Este o sticluta de 30 ml in caseta cu o lotiune de corp. S-a vrut a fi un parfum romantic, floral-lemnos si a reusit sa combine o explozie de mandarine, frezii, trandafiri, cedru, mosc, vetiver. Este cel mai aproape de dorintele mele. Imi inspira de asemenea o nota de eleganta, dar aminteste cumva si de vacantele exotice. Cred ca satisface multe gusturi, este un cadou cu succes asigurat. Desi la prima amusinare inspiri mirosul mai acid al citricelor, acesta se dilueaza rapid in notele florale. Nu este dulceag, imi aminteste puternic de unul din deo Impulse-urile pe care le foloseam inainte de revolutie.
Mad Potion l-am primit cadou in competitia SuperBlog, fiind un deodorant la vaporizator de 75 ml. Este rezultatul colaborarii lui Katy Perry cu Coty si a fost lansat in 2015. Vanilie Bourbon, bujor, mar, mosc, ambra, petale de iasomie, cam astea ar fi notele. Dar se simte mai ales vanilia! Acopera cam tot, delicata iasomie e sugrumata cu totul, doar bujorul razbeste printre aceste efluvii si ceva din mosc. Asadar se incadreaza la categoria "prajiturica/lichiorul cu vanilie". Mie imi place sa miros ca un cozonac, dar banuiesc ca nu toata lumea agreeaza asta.

Giordani Gold de la Oriflame are un ambalaj tare ciudat, centrul de greutate e aiurea si tinde sa pice tot timpul. Capacul supradimensionat m-a enervat asa tare ca l-am aruncat instantaneu odata cu ambalajul de carton. Dupa care nu mai stiam ce parfum am deoarece pe sticluta nu este inscriptionat nimicutza. Dar l-am gasit in catalog. Are note de mandarina, crin Madonna, patchouli. Mandarina nu se simte, impresia este mai degraba de parfum lemnos, nu fructat si nici floral. Dar este placut si chiar tine daca il pufai pe deasupra, pe haine. Mie imi inspira o petrecere in jurul unui foc de tabara, pe zapada afanata, cu o cana de vin fiert in mana deoarece esueaza in note de baza usor alcoolice. Cred ca este un parfumel de sezon rece. Pare sa fie preferatul doamnelor care folosesc produsele Oriflame.
Avon Femme la vaporizator de 75 ml are note de para, magnolie, ambra, mosc, iar para chiar se simte, motiv pentru care intra in categoria fructat-floral. Sau invers, depinde de om. Mie mi-a sarit para in...nas. Ca orice deodorant parfumat, tine mai putin decat parfumul propriu-zis. Dupa cateva minute incepe sa vireze in ceva note de faneata inflorita, probabil intra magnolia in actiune. Din cauza asta imi place mai mult decat lemnosul de la Oriflame. Dar, la fel ca si in cazul alcoolului la Oriflame, de data asta detectez ceva chimicale asemanatoare detergentului. Oi fi eu carcotasa!
In final, voi aduce ceva laude unui set L'Erbolario Regine dei Prati format din spumant de baie si lotiune de corp. Gama o vedeti in poza:

Caseta a avut doua tuburi a cate 50 ml, adica atat cat sa-ti trezeasca interesul. Produsele sunt cu extract de cretusca, margareta si musetel. Miros corespunzator, ca firma italiana este recunoscuta pentru parfumurile sale. Intentia producatorului a fost sa inspire consumatorului o plimbare prin lunca inflorita ceea ce, zic eu, i-a reusit. Cele doua miros delicat, eu am folosit spuma de baie de trei ori tocmai pentru ca reuseste, chiar in cantitate mica, sa aromatizeze baia. Lotiunea este placuta, intra repede in piele, iar mirosul persista ca si cum te-ai fi dat cu deodorant. Gasiti produsele L'Erbolario in farmaciile Sensiblu.




3 comentarii:

  1. Beyonce mi s-a parut... cam banal. Nu neplăcut, nu iritant, nu știu cum ar fi fost pe termen lung.
    Parfumul care m-a dezamagit total, cu tamtamul lui cu tot a fost prin excelentă cel al lu Lady Gaga. Mă așteptam la altceva, nu la o apă colorată care să arate ciudat ca pantofii ei de zăludă artistică.
    Iar mie-mi place lady. Cum cântă, nu cum se dă exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O trecere in revista de mare ajutor! :) si mai ales haioasa ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mă mir că nimic din ce ai prezentat nu te-a dat pe spate.
    Dar ce frumos am scris cu toții despre cozonaci :))))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.