Translate

joi, 30 iulie 2015

Vodafone si parteneriatele lor de doi lei

Acum vreo trei luni sotul meu a primit factura de la Vodafone substantial imbunatatita, in sensul ca era mai mare decat abonamentul. Pe abonamentul lui este preluat si telefonul lui fiu'meu, deci al doilea numar, care are si internet. Va dati seama ca in capul lu' ala mic s-au spart toate oalele, l-am banuit ca a butonat ceva si a descarcat oaresce cu bani, eventual vreun joc. Numai ca in a doua luna, pac! Iar factura pe aceeasi suma strigatoare la cer. De data aceasta consortul a scos flacari pe nari, ala mic nu stia sa spuna ce anume a apasat, asa ca s-au dus amandoi la sediul Vodafoneului sa ia desfasuratorul. Don'soarele de-acolo l-au lamurit pe-al meu ca ala mic nu cumparase ceva, ci doar se abonase la niste servicii, la o firmulita numita NTH Mobile. N-am putut sa aflam ce fel de servicii erau! Cei de la Vodafone ne-au spus ca ei au un parteneriat cu firma asta, de'aia apar mesaje de abonare prin reteaua lor si ca noi trebuie sa intrerupem furnizarea acestor servicii, dand un sms la un numar scurt, chestie pe care al meu a facut-o imediat.

Vaaaaiii, dar urmatoarea factura era iar umflata. De data asta m-am "inervat" eu, chiar rau de tot, si am luat problema de coarne scriindu-le celor de la Vodafone, online, un mesaj "emotionant" si vag amenintator, cerandu-le sa ma dezaboneze imediat. Help deskul din online, amabil, mi-a scris ca la ei apar serviciile dezactivate la sfarsitul lui iunie si sa sunam pentru orice eventualitate direct la firma NTH Mobile, chestie pusa in aplicare astazi. Consortul s-a conversat plin de nervi cu fatuca de la firma si a anuntat-o ca nu plateste nimic pe iunie. Fatuca i-a zis sa scrie si pe mail asta. Mailul l-am compus tot eu, ca ma pricep la amenintari, procese, OPC etc. Cu ocazia asta am aflat si ce am platit trei luni: un antivirus. Va sa zica escrocii astia te anunta pe telefon, adica prin reteaua Vodafone, cum ca aparatul tau nu este chipurile protejat si ca trebuie sa iei antivirus. Probabil mesajul fiind neclar, al meu copil a dat vreun ok si, in loc ca cineva de la firma, cum e normal, sa sune ca sa ia o confirmare de abonare direct de la posesorul abonamentului, s-a considerat ca treaba e facuta si suntem buni de plata.
Am gasit pe net mai multi oameni care se plangeau de firma asta si de faptul ca trebuie sa te tii scai de ei daca vrei sa te dezabonezi. Din punctul meu de vedere Vodafone-ul poarta vina, ei au incheiat contract cu astia ca sa le puna reteaua la dispozitie, eu nu am contract cu NTH, am contract cu Vodafone-ul.
Am povestit asta deoarece NTH are contracte cu mai toate retelele de telefonie, asa ca daca va apare vreodata vreun mesaj cu antivirusul sa nu confirmati ceva sub nici o forma. Modul de abordare este o escrocherie, mai ales ca antivirusul se ia gratis. Aaaa, daca vreti alte servicii de la ei, puteti sa consultati online ceea ce ofera si sa optati in cunostinta de cauza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.