Translate

miercuri, 29 iulie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

M-am gandit mult daca sa pun cateva fotografii gasite pe net. Apoi mi-am zis ca felul cum sunt facute fotografiile ar putea da nastere la "neste" interpretari. Asa ca voi face ceva inedit de data aceasta, va dau linkul, iar voi hotarati daca vreti sa intrati sau nu. Dar eu zic ca este impresionant si merita.

Derulati pagina pana la final, sunt mai multe poze.

Fotografii nud ale veteranilor americani raniti in razboi, realizate de Michael Stokes. 

Controversate? Ce mai baieti! Ce mai pierdere!

5 comentarii:

  1. Sun impresionante si e tare greu sa comentezi asa ceva.
    Este multa durere dar si multa putere!
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este și o fată, numai că în cazul ei explozia i-a afectat o mână...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt... fara cuvine! asemenea Fotomodele nu am mai vazut niciodata în viata mea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ar fi... daca nu ar exista razboaie. Asa-i?:)
    E de admirat atitudinea de a merge mai departe. Totusi.. nu ar fi fost mai bine sa nu mai adauge in poze arme? Sau mesajul ar fi.. nu va jucati cu armele ...?:P
    Happy WW in peace :D!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca suntem fara cuvinte si subscriu si la comentariul lasat de copilarim. Niciodata nu am vazut rostul razboaielor, dar nu traim in lumea care ne-ar placea noua. Ce sa mai zic, cutremuratoare fotografii, cu totul inedita idee. Te zguduie si te pune pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.