Translate

duminică, 26 iulie 2015

Masa/desertul de seara

Il bag in mine de-abia luat de pe foc, sfidand caldura.
Este vorba despre ovazul cu lapte... Din cand in cand cumpar cate o punga de ovaz si il fierb in lapte cateva minute. Ii adaug zahar de obicei, imi place dulce. Astazi l-am imbunatatit substantial, aruncand in cratita o jumatate de punga de merisoare uscate si un rest de boabe dulci de porumb de la conserva. Va sfatuiesc sa cumparati merisoare daca nu ati facut-o pana acum, sunt mult mai bune decat stafidele. Sunt mai moi, acrisoare si gustoase. La final am turnat si niste esenta de rom in baclavais. Pentru senzatii tari puteti sa uitati cratita pe foc pana se arde lejer pe fund. Glumesc.
Veti zice ca am stricat o fiertura sanatoasa, adaugand zahar si porumb din conserva. Probabil. Dar stiti ce? Ieri am gasit pe FB, pentru prima oara, un panseu super-adevarat.


Asa ca, daca ma enervez mai "scap" putin zahar, asa functionez eu, cu zahar, iar porumbul este d'ala nemodificat genetic, scria mare pe afisul de la Mega Image de unde l-am luat. Dupa ce se raceste bine ovazul trantesc si niste frisca pe el.
Purple Clover este numele unui site care are cont pe FB si posteaza panseurile care imi convin MIE, nu ca siropurile acelea lesioase colectionate de Poptamas. Fiind vorba despre ce si cum mancam, l-am "adoptat" pe acesta cu mare entuziasm:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.