Translate

duminică, 31 mai 2015

Denim skirts

Este evident ca, la fel ca si pantalonii, fustele din denim n-au de gand sa iasa prea curand din moda. Sunt trainice, versatile, se simt placut pe corp, pot fi combinate in nenumarate feluri, in tinute pentru diverse ocazii. Nu este de mirare ca aceste piese rezista in timp, te fac sa te simti mai tanara, mai sprintena, iti dau incredere. Mai mult, daca va uitati pe net, veti vedea ca un material atat de rezistent poate capata o noua viata prin reciclare. Si tot arata grozav!
Eu am in acest moment o fusta din denim la care tin ca la ochii din cap, mi-ar fi placut sa vad mai multe modele pe piata noastra, nu numai pentru adolescente. Exista si croieli destinate femeii adulte, adica avand lungimi si largimi decente, dar oferta de modele este tare saracuta. In afara de fustele drepte sau cele in clini, greu gasesti ceva prin magazine.

Iata ce mi-a placut mie de pe net:

 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pe alte meleaguri este bogata oferta. A mea este in volane, mi-ar placea sa gasesc una cu croiala in "A", dar nu prea scurta.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.