Translate

duminică, 23 noiembrie 2014

"Prada" de suplimente de la Vegis

V-am spus eu ca ii pandesc pe cei de la Vegis.ro pentru produsele lor naturiste ... Vineri eram la startul de Black Friday, ieri aveam deja coletul. Foarte expeditivi! Si amabili deoarece dupa plasarea comenzii m-a sunat o domnisoara sa imi spuna ca nu mai aveau suficiente pachete dintr-un produs, asa ca am putut sa inlocuiesc cu altceva. Ce am achizitionat, vedeti in poza.



Nu am fotografiat si produsele de ingrijire deoarece interesul meu era sa va arat suplimentele la care m-am hotarat foarte greu! Erau atatea oferte si atat de multe tipuri de produse, incat ametisem rasfoind paginile virtuale. Eu zic sa va abonati la newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday! Sa nu uitam ca de-abia vinerea viitoare este adevaratul Black Friday, asa ca probabil vor mai fi surprize.
In depozitul magazinului exista 3800 de produse originale, trebuie sa ai rabdare sa le vezi pe toate. Sunt si alimentare, si Raw, si Bio (magazinul este certificat ecologic), si cosmetice, si suplimente, si...si... Foarte multe! Imposibil sa nu gasesti ce iti trebuie.
De data aceasta eu am cumparat mai ales suplimente . Am dat lovitura, zic eu, cu Ca+D3 care a fost pachet de doua cutii la 6,7 lei, uleiul de peste-capsule-doua cutii au fost 10 lei, iar cel Omega 3 la pachet de 2+1 gratis a fost 21 de lei, siropul de imunitate pentru copii a fost 10 lei. Ce sa mai! Cei care stiti preturile acestor suplimente in farmacii va dati seama ca am facut ceva economie.
Va recomand sa urmariti preturile la pachetele speciale, le gasiti pe site in "Categorii", primul buton din stanga sus. De asemenea va trebui sa va miscati repede ca stocurile se epuizeaza rapid. Eu comandasem uleiul de peste, cel de 10 lei pachetul, in numar de 4 pachete si n-au mai avut decat 3.
O surpriza a fost si costul transportului, prin curier este de doar 9,9 lei, dar fiindca noi am comandat de peste 150 de lei am avut expedierea gratis.
Poate va intrebati de ce atatea? Pai, siropul pentru imunitate pentru copii este cu miere, vit.C din macese si Echinaceea si imi recomandase medicul de familie sa ii dau celui mic, dupa ce a facut o infectie serioasa in gat si a bolit o saptamana. De lipsa de calciu m-am plans mereu, asa ca era de asteptat sa profit de reducere, cel cumparat de mine are 720 mg carbonat de calciu pe capsula, deci este extrem de avantajos. Uleiul de peste este tot pentru copil, nu i-am dat pana acum si as vrea sa incep, mai ales ca cel achizitionat este sub forma de capsule gelatinoase, cel mic nu va simti gustul acela gretos, asa cum ne chinuiam noi cand ne obligau parintii sa-l inghitim cu lingurita. Oricum este recomandat si persoanelor afectate de oboseala, asa ca il voi incerca si eu.
Despre lecitina n-are sens sa va mai povestesc, este buna pentru sistemul nervos si colesterol, iar vitamina C cu propolis este pentru gatul meu tare napastuit in perioada asta de iarna.
Una peste alta, sunt convinsa ca am facut o afacere buna. As mai fi avut si altele pe lista, dar astept promotia urmatoare.

2 comentarii:

  1. Ce depozit de suplimente. Aveam un prost obicei sa cumpar orice tablete pentru orice durere. Ma durea capul, luam tablete, eram racit luam tablete, tot asa. Pana am descoperit ca tabletele sunt inutile, acum imi iau ceea ce am nevoie din legume, fructe si produse naturale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, incerc sa evit si eu cat mai mult tabletele si sa folosesc produsele naturale.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.