Translate

duminică, 26 octombrie 2014

Fotografia zilei, melodia zilei, creatia zilei, poemul zilei...

Fotografia zilei am facut-o chiar acum si este aceasta masa de nori amenintatori ce vine (sau se duce?) dinspre Bucuresti.  M-a intrigat linia dreapta ce desparte cerul, de parca o alta lume, necunoscuta, ar navali peste noi. Pe viu, imaginea este tulburatoare...


Melodia zilei este "Gravity" a lui John Mayer. Eu am descoperit de curand acest artist, habar n-aveam de el desi vocea imi pare familiara. Este o voce cu un timbru aparte, nu se potriveste deloc cu infatisarea cantaretului, ai senzatia ca altcineva canta in locul lui. Si vocea si melodia si solo-ul de chitara sunt deosebite!


Creatia zilei este un platou de ceramica (pe eticheta scria "beton"!) de 39 cm lungime pe care l-am cumparat la un pret derizoriu si l-am decorat cu un motiv oriental pe mijloc. Este bun de tinut pe masa din sufragerie, pe o servanta, pe o masuta de cafea, in hol. "Striga" dupa o vaza, asa ca nu vreau sa il las singurel.


Unde mi-as dori sa fiu in acest moment? Aici...

Exista undeva o tara
Fara hotare cu un timp al lor.
Cetatile au iz de ciocolata
Si nostalgia boabei de piper,
Un orologiu bate'ntruna "primavara",
Urnindu-si lenes limbile de fier.
In fildes, daltuite, cresc fantani,
Chiar daca cerul nu rodeste ploaie,
Si-n fiecare zi de luni,
De fructe galbene lamaii se indoaie.


6 comentarii:

  1. Imaginea anunta zapada, probabil, de aceea pare atat de dramatica. Versurile de la final sunt frumoase, vreau sa vin si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciocolată şi piper, frumoasă combinaţie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos platoul, nici eu nu prea il ascult pe Mayer, doar daca dau intamplator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu esti unica prin creatiile tale.Le-am vazut de ceva timp si nu am gasit nici una mai putin frumoasa.Pasiunea ta este uimitoare pentru mine.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Esti clipa mea de relaxare!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.