Translate

duminică, 18 mai 2014

Cui dai 2%?

Obisnuiti sa redirectionati 2% din impozit catre anumite entitati pe care doriti sa le sustineti? Se apropie termenul limita de depunere a formularelor prin care contribuabilii pot opta in vederea redirectionarii unor sume catre organizatii pe care vor sa le sprijine. Daca nu ati facut asta pana acum, este bine sa luati in considerare acest gest. Sunteti iubitor de natura, de animale, implicat in viata sociala, va pasa de soarta celor nevoiasi sau a copiilor abandonati, iubiti arta si cultura? Puteti sa oferiti acestor cauze o mica parte din impozit, contributia voastra poate parea nesemnificativa, dar cumulata cu alte sume ajuta cu adevarat. Asadar, nu neglijati acest lucru.
De ce mi-am adus aminte de asta? Pentru ca Habitat for Humanity Romania este o organizatie non-profit ce incearca sa-i ajute pe cei fara adapost sau cei care locuiesc in conditii mizere, oferindu-le conditii decente de trai. Este organizatia implicata si in ajutorarea Loredanei Neagu, fata aceea care a gasit un portofel plin cu bani pe strada si l-a inapoiat, ati vazut cazul la televizor.

 Habitat impreuna cu voluntarii companiei Henkel ridica in aceasta perioada o casa si pentru o familie din Corlatesti, jud.Prahova, sapte suflete inghesuite intr-un container metalic, sfidand orice idee de civilizatie. Casa este ridicata in regim de urgenta, in timp record, deoarece familia va pierde si posibilitatea de a se adaposti in container.
Toata activitatea organizatiei se bazeaza pe voluntariat, iar proiectele derulate sunt extrem de diverse, de la reabilitari de scoli la construirea unui centru pentru persoane cu dizabilitati mintale, de la reconstructii dupa inundatii pana la campanii de stimulare a oamenilor pentru a-si rezolva singuri problemele.

V-am prezentat acest caz in ideea ca va voi convinge ca astfel de initiative merita micul vostru ajutor, acela cu 2%.


2 comentarii:

  1. Şi dai şi dă-i! Dar până când şi de unde?Eu îi dau lu' Ponta, pentru ajustarea nasului! Ieri mi-o zis fii-mea, cocoţată pe Mont Blanc (sper că o fi găsit drumul de coborâre spre Geneva), mi-o zis, zic, ca a fost un referendum, să răspundă populaţia daca e de acord cu mărirea salarului minim la 4000 de franci. Multi i-au spus ca nu prea sunt de acord cu mărirea lefii. Nebuni -rău! I-am hotărât fetei mele să rămâna acolo şi să voteze DA! Că-i rup piciarele,dacă vine acasa. Şi, tontăluţa, a venit azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am inteles ca marirea salariului minim avea un schepsis, scadeau sumele alocate catre alte domenii probabil de aceea nu s-a votat. Aia sunt nebuni pentru ca se gandesc si la altii nu numai la bunastarea lor... Cat despre fata ta, bine ca inca vine acasa, nu te mai plange!

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.