Translate

marți, 24 septembrie 2013

Meloman pentru o zi

SoriN ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Astazi am avut o zi cam ciudata....Dimineata am visat balarii, chestii pe care in realitate nu le-as face sub nici o forma, la serviciu am stat cu ochii in calculator si m-am enervat cumplit, iar la plecare am ramas blocata in buda barbatilor. Ce cautam in "spatiul" barbatilor? Pai la noi sunt asa de putine exemplare de sex opus, incat facem abstractie ca exista bude separate si, cand e ocupat la femei, ma duc la barbati. He, he...Cand am vazut ca trag de clanta si e teapana, m-am panicat, am inceput sa strig "scoateti-ma de aici!" si sa bubui cu pumnul in usa. M-a salvat o colega din biroul vecin care iesea din toaleta femeilor. Nu de alta, dar la ora aia mi-era foarte foame si daca ramaneam inchisa in institutie, ma gaseau a doua zi moarta din cauza glicemiei mici. Parca ma si vedeam picata in fund, rezemata de zid si cu ochii bulbucati, aratand simbolic cu degetul spre usa. Asa ca am o dispozitie contrarianta. Iata alegerea mea de astazi: Chris Isaak


2 comentarii:

  1. Faina alegerea ta muzicala de azi! Mai putin inspirata cealalta alegere :) Bine ca s-a terminat cu bine! O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo,ce muzica!Am ascultat fara sa misc.Rar se intampla.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.