Translate

duminică, 21 iulie 2013

Jurnal de weekend

Iata un weekend in care n-am facut nimic, dar absolut NIMIC! Adica nici nu mi-aduc aminte ce s-a intamplat intre vineri cand am iesit de la serviciu si azi dimineata (hi, hi). Vorba vine! In afara de faptul ca am trebaluit, am avut o mica revelatie neplacuta cu un produs Avon. Saptamana trecuta am terminat masca peel-off pe care o foloseam si eu fara peel-off in weekend nu sunt om normal tot restul saptamanii (sper ca nu luati de bun tot ceea ce debitez...) Oricum, am rasfoit catalogul Avon si am constatat ca mastile peel-off pe care le tot luasem de la ei, se evaporasera din oferta. Dupa amanuntite cautari, am reusit sa gasesc ceva in gama Clearskin Professional, o noutate, si anume un gel pentru extragerea punctelor negre care functioneaza ca benzile acelea din reclame.
La prima aplicare, desi produsul e destinat zonei "T", am considerat ca la mine "T"-ul e prea putin si am intins gelul mai cu generozitate. Adica cam pe toata fata. Mi s-a parut mie ca matalaul ala albastrui care iesea din tub e putin cam prea gros si greu de intins, dar n-am dat prea mare importanta. Dupa vreun sfert de ora ar fi trebuit sa-l jupoi dar faceam ceva de mancare si am amanat momentul. Grava eroare de calcul! Simteam ca gelul se intarise si ma strangea cu multa dragoste. "Sa vezi ca-mi scoate si ridurile de expresie..." m-am gandit eu cu speranta. No, cand m-am apucat sa trag de un colt si am vazut ca ridica pielea cu totul, mi-am dat seama ca nu e de glumit. Ce sa va zic? Jupuirea in sine a fost o mica tortura. Era sa raman fara sprancene, ca facusem prostia sa-l dau peste firele de par de pe contur. Cam pe sub urechi, unde sunt firisoarele acelea de par fin, m-am epilat pur si simplu. Sper ca macar a fost definitiv. Il recomand cu multa incantare persoanelor cu mustata si perciuni care obisnuiesc sa foloseasca ceara. Asta macar miroase mai frumos. M-am uitat in oglinda sa vad daca mai sunt punctele negre, dar e greu de spus deoarece de-abia mai disting daca am primul strat de piele. In rest a fost o experienta inedita. Bineinteles ca o voi repeta pentru ca am cumparat tubul si trebuie sa-l termin. In rest, nimic deosebit, cum spuneam. Am facut o farfurie cu un cocos pe mijloc. Nu stiu de ce, nici asta nu-mi spune mare lucru. Ma intreb de ce am facut-o... Probabil pentru ca aveam farfuria si servetelul cu cocosul. Restul proiectelor au murit in fasa, din cauza entuziasmului nebun ce m-a animat tot weekendul.


6 comentarii:

  1. :O
    Ooooooo!
    Imi pare rau pentru cele ce ai indurat, ma bucur insa sa observ ca spiritul de gluma nu a disparut si ca scrii la fel de simpatic ca si pana acum.
    Un start bun in noua saptamana!
    PS: farfuria este deosebit de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Farfuria e foarte frumoasa; cat despre restul - imi pare rau, ce experienta aiurea; eu am patit la prima epilare cu ceara - am pus pe o suprafata mai mare, am lasat prea mult - a fost jale, picior plin de rani; si totusi n-am aruncat ceara si mai tarziu (muuult mai tarziu) am folosit-o cu rezultate mai bune. Vorba ta, daca tot o cumparasem, trebuia s-o folosesc :)
    O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma ierti daca iti spun ca am ras cu lacrimi? Nu de durerea ta, ci de umorul cu care povestesti. Imi inchipui ca n-a fost usor. eu am patit-o cu niste benzi din alea de epilat. am zis ca imi ies ochii ca la melc.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce draguta ti-a iesit farfurioara....Eu inca nu am reusit sa fac decupaj si nici curaj nu mai am...Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite, chiar imi plac oamenii cu umor. Mai ales cand trec prin momente chinuitoare .... Dar nici chiar asa: jupuire?! Doamne fereste! Sper sa te refaci repede.

    O saptamana frumoasa si plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Auch,imi pare rau pentru experienta ta cu gelul pentru extragerea punctelor negre.Si eu l-am testat,ma rog,nu pe toata fata dar rezultatul a fost cam acelasi...pielea mi-a extras-o dar punctele negre tot acolo au ramas.Mai este de la Clearskin o masca peel-off,seamana la textura cu cea de la Naturals cu castravete dar singura problema e ca pute a aspirina.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.