Translate

marți, 11 iunie 2013

Meloman pentru o zi

SoriN ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Ieri seara fiu-meu se bataia prin casa pe o muzica a celor de la Voltaj. In primul moment nici n-am realizat de unde cunosc melodia, dar era foarte familiara. Apoi mi-a picat fisa. Era "We will rock you" a formatiei Queen. Scot un racnet si-i strig sotului meu: "Pune-i, mai, copilului originalul...Ce e blasfemia asta?!!" Si i-a pus originalul! Apoi alta si alta, nu ne mai saturam de Queen si de formidabila voce a lui Freddy Mercury. Eu am ales pentru voi o melodie un pic mai dulce al carei clip imi place foarte mult.



4 comentarii:

  1. Cum sa nu-ti placa Queen?! La orice varsta.... Inseamna ca fiul tau are gusturi bune :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, nu se stie niciodata cu copiii de astazi! Ceea noua ni se pare firesc de bun-gust, lor s-ar putea sa li se para depasit.

      Ștergere
  2. Pe melodia asta iti vine chiar sa iesi din casa pe ploaie si sa dansezi, parca prea mult curaj, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Queen si în special Freddy Mercury sunt pe primul loc al preferintelor mele, din totdeauna! Multumesc de melodie, tare mi-a mers la suflet! :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.