Translate

duminică, 16 iunie 2013

Cu viteza Paravion

Daca s-ar rezolva toate problemele asa cum ne propune paravion.ro, viata ar fi simpla si frumoasa... Camy a fost atat de draguta incat sa ma atraga (si sa ma traga dupa ea!) intr-o campanie Blogal Initiative, ocazie in care am putut sa ma dumiresc ca nu e nevoie sa te agiti foarte tare, cu drumuri si discutii la un ghiseu, pentru a-ti cumpara bilete de avion spre orice destinatie. Chestie care imi place foarte tare, ca ghiseele si discutiile tete-a-tete au darul sa ma plictiseasca teribil si, uneori, chiar sa ma inhibe. Mai ales cand mi se sugereaza ce ar trebui sa fac.
Asadar, ca multe alte facilitati din ziua de azi, exista si posibilitatea de a-ti rezolva online nevoia de a face rost de bilete de avion. Stai in fata calculatorului, "frunzaresti" programelul de pe paravion.ro si afli instant rute, perioade, costuri pentru calatoriile cu avionul, vacante si hoteluri, pe unde iti poti lasa masina si ce rezervari poti face. Planificarea unei calatorii devine floare la ureche deoarece site-ul ofera informatii despre cele mai ieftine calatorii, promotiile existente. Eu personal am visat putin ca ajung in Melbourne-Australia, am dat o cautare si mi-au aparut toate hotelurile la care pot face rezervari intr-o anumita perioada. Si nu erau putine. Am ales la intamplare un hotel iar dedesubt mi-a aparut si optiunea de a alege un zbor spre destinatia visurilor mele. Sa spun drept parea atat de simplu sa clickuiesti ici si colo incat visul devenea periculos de tentant. Paravion.ro garanteaza securitatea tranzactiilor online. Stiu ca sunt unii care nici nu vor sa auda de aceasta modalitate, neavand deplina incredere daca nu discuta cu cineva prin viu grai. Pentru astfel de persoane exista si un numar de telefon pentru rezervari. Ideea e ca se elimina intermediarii in procesul achizitiei si asta se simte la costuri. Ofertele companiilor aeriene iti vin la botul calului, cum se zice, biletul iti este "livrat" pe mail si il poti printa singur, il poti obtine direct in aeroport cu actul de identitate folosit la rezervare sau il ridici de la sediul Agentiei Paravion Tour.

 Daca nu va vine sa credeti, iata-l in poza! Asadar ramane doar sa te hotarasti incotro vrei sa o apuci deoarece cea mai grea parte, aceea organizatorica, a fost simplificata enorm si modernizata prin serviciile oferite online.

2 comentarii:

  1. :))) am probat si eu pentru ruta Sibiu-Constanta, pentru luna septembrie si rezultatul este.... durata calatoriei 32h 15m, cu doua escale - una la Istanbul si alta la Bucuresti si biletul dus-întors nu ar costa decât 2056,94 Euro!
    Nu mai pot sa stau la povesti, fug sa dau cick sa fac rezervarile, ca la asa chilipir, nu am voie sa pierd timpul! :-D))
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi, hi, stai sa vezi ca eu nu am fost atenta cat e pana-n Australia! Dar poate ma hotarasc sa fac turul globului in 48 de ore...

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.