Translate

luni, 25 februarie 2013

Jurnal de weekend

Acum am calculator! Dar totul arata altfel, nu-mi gasesc programelele, nu ma obisnuiesc cu interfata ca e alt Windows... of, Doamne! Si tot mai sunt o gramada de reinstalat!
In saptamana aceasta in care nu am avut calculatorul de acasa, am regasit farmecul cititului. Si de nervi ca ca trebuie sa cheltuiesc un porcoi de bani pe reconditionatul calculiciului, am citit o carte in 3 zile. Pe langa asta am facut ceva sticlarie, mai multa chiar! Iat-o mai jos cu mentiunea ca in privinta pozelor nu s-a schimbat nimic, sunt facute tot pe bajbaite! De remarcat ca am mai lasat sticlele si mi-am redescoperit vechea iubire, borcanele. La a treia foto, in mijloc este un borcanel ceausist de iaurt, pe care am lipit o veverita. Nu mi-a venit sa cred cand l-am descoperit intre ghivecele de flori de la serviciu. Probabil ca la americani ar fi de colectie!




7 comentarii:

  1. Sunt superbe scumpa. O sa fac si eu review cand o sa am mai mult timp liber la ce am primit de la tine. Stiu ca nu mi-ai zis, dar e placerea mea. Insa, nu promit ca va fii curand. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt foarte frumoase. Ar trebui să ţi se strice calculatorul mai des ca să ai timp pt sticlărit :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase suuuuunt! Si borcanelul ala e chiar frumos, imi amintesc si eu de ele ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie pe el sa fie spalat cu atentie dupa folosire, era destinat din start reciclarii...Ce vremuri!

      Ștergere
  4. Absolut superb! Ai talent cu carul!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.