Translate

duminică, 30 decembrie 2012

S-o mai luam si pe aratura...

Stiu ca probabil ar trebui sa postez ceva pentru revelion, toata lumea se avanta sa arate ce se poarta, rochite, bijuterii, sfaturi de machiaj festiv, cum sa tii dieta inainte si dupa Marea Destrabalare, cu cine sa iesi in functie de zodie, la ce petreceri sa te duci, preturi, indicatii, ce sa bei, ce sa discuti...Din pacate eu am cam trecut de faza asta, mergea pe la 20-25-30, hai 35 de ani. In loc sa ma documentez despre cele pomenite mai sus, mi-am adus aminte ca la un moment dat ma uitam pe TLC parca,  la American Chopper, un serial despre artizanii motocicletelor cu personalitate. Din oaresce motive obscure, imi place sa vad cum sunt mesterite diverse obiecte.
Astia din serial sunt tari de tot, echipa (e o afacere de familie) asambleaza "motoare" extraordinare la comanda, implinind cele mai extravagante fantezii ale unora...pe bani grei, evident! Mi-am adus aminte de serial si apoi am cautat cateva imagini cu choppere spre deliciul pustiului meu.
Deci iata recomandarea meapentru mijlocul de transport de revelion. Daca parcati asa ceva in fata clubului/restaurantului, in mod sigur nu veti trece neobservati. Dar trebuie sa aveti si o costumatie pe masura!

Black Widow
Eragon bike
Siren's Chopper
Skull Rider
Steampunk Chopper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.