Translate

joi, 11 octombrie 2012

Revista Mami de octombrie

Recunosc ca nu prea o mai cumpar de cand a crescut copilul, dar in aceasta luna n-am rezistat, se vedeau atatea surprize prin ambalaj ca mi-am zis ca merita.




Am dat 8,90 lei pe ea dar, pe langa faptul ca e plina de informatii si sfaturi utile pentru mamici si femei in general, a fost si plina de cadouri: un CD cu povesti citite de Itsy si Bitsy montat pe un carton cu animale ce pot fi colorate, un sapun Igienol care miroase tare frumos, un tub-mostra cu crema Pharmaceris pentru bust, o mostra de fond de ten Vichy-in sfarsit nuanta Nude care mi se potriveste, un plic cu doua tablete masticabile de probiotice Protectis, un mini-catalog Deichman, o brosurica cu povesti de la parinti.
Cel mai mult m-a incantat plicul cu probiotice, un produs pe care nu-l cunosteam. I-am mai dat eu copilului Biotics Baby, mai ales cand a luat antibiotice, ca sa-i protejez flora intestinala, dar erau ca un praf si cam greu de administrat. Protectis sunt tablete masticabile cu aroma de capsuni si contine Lactobacillus reuteri pentru echilibrarea florei in mod natural. Oricum copilul le-a luat cu placere, voi mai cumpara.
Daca n-ati cumparat niciodata revista, pot sa va spun ca are multa informatie axata pe ingrijirea copiilor, dar si ceva moda, retete grozave, prezentari de produse aflate pe piata, sfaturi pentru gravide si nu numai. Cred ca ar interesa pe oricine. E o revista utila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.