Translate

vineri, 5 octombrie 2012

Hai la depozitul de lenjerie…



Cuvântul « depozit » inspiră automat o imagine de spaţiu vast în care poţi bântui şi poţi căuta liniştit în rafturi pline de marfă diversă...Exact senzaţia asta am avut-o eu răscolind în « rafturile » on-line ale magazinului http://www.depozituldelenjerie.ro/
Singură (la propriu), faţă în faţă cu visurile mele. Ca orice femeie obişnuiesc să urmăresc ceea ce îmi place, să analizez preţuri, modele, materiale dar, mai presus de toate, să iau obiectul dorit şi să îl « integrez » fanteziilor mele...de toate felurile. Spuneam la un moment dat că ţinta mea în această perioadă sunt  pijamalele - e greu să scapi de o fixaţie până nu faci o sesiune de shopping, adică până nu te alegi cu ceva !

Aici am descoperit stilul italian al pijamalelor de bumbac , comode şi în acelaşi timp chic, inspirate din stiinta peninsularilor de a imbina calitatea cu modele practice si sexy totodata . Am remarcat aceastã pijama de dama Slodka deoarece are un aer copilãresc şi dulce.

 Nu sunt uitaţi nici consorţii noştri şi dacă vrem ca noi, femeile, să ne simţim bine, ar trebui să ne gândim şi la ei, « dezinteresat » fireşte. Una e să te vâri în pat lângă un tip îmbrăcat în budigăi cu inimioare şi un tricou lălâu şi alta e să ai impresia că te uiţi la un « vero italiano » sobru , misterios şi pasional în acelaşi timp. Aceastã pijama Ludwik îmi place pentru cã pune în evidenţã umerii şi mascheazã burta…dacã existã ! Cu alte cuvinte flateazã bãrbatul care o poartã.
 In plus am găsit o ofertă pentru copii, băieţii fiind reprezentaţi în douã categorii, 2-6 şi 8-14 ani, lucru care m-a interesat foarte tare căci ei sunt mai oropsiţi de regulă în prezentarea de haine. Iatã o pijama Grzes care va fi pe placul puştanilor datoritã graficii cool de pe piept 


(Notã : din pãcate tipul din aceeaşi imagine şi care face pe « tãticul » nu vine ca accesoriu la achiziţionarea pijamalei, dar are o superpijama bãrbãteascã care v-ar putea interesa dacã sunteţi obsedaţi sã asortaţi lenjeria familiei ).
Aşadar, indiferent cum vreţi sã arãtaţi sau ce planuri aveţi, pe http://www.depozituldelenjerie.ro/  veţi gasi ceva care sã rãspundã dorinţelor voastre, cuminţi sau nu, de peste noapte. 










Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.