Translate

duminică, 9 septembrie 2012

Regal Nivea la Ploieşti



Ieri pe la prânz am primit un telefon de la familionul meu care făcea plimbarea de week-end prin centrul oraşului. Al meu soţ mi-a spus că de la ora 13,00 urma să aibă loc un fel de manifestare a firmei Beiersdorf Romania pentru promovarea şi prezentarea produselor Nivea. Cum el nu s-a priceput să-mi spună exact în ce consta evenimentul, am făcut un efort şi am lăsat treburile pentru a vedea cu ochii mei ce se întâmplă..Nu mi-a părut rău că am ieşit din casă la orele prânzului. A fost cu adevărat un eveniment promoţional. De fapt continuă şi astăzi, duminică, în aceeaşi notă veselă.
Caravana Nivea a început pe 31.07 şi ajunge în 10 oraşe. Pe pagina lor de facebook http://www.facebook.com/NiveaRomania?filter=1 puteţi urmări traseul. Următorul oraş e Galaţi dacă văd bine pe hartă...

Nu sunt fan Nivea adică nu cumpăr prea des Nivea, dar nici nu mă dau înapoi când prind promoţii atrăgătoare. Recunosc că este o marcă extrem de populară şi cu un bun raport calitate-preţ, extrem de accesibilă şi iubită în rândul cumpărătorilor. Răsfoind catalogul lor am rămas uimită de câte produse au scos, nici nu am realizat câte sunt şi pe piaţa noastră, sunt atât de familiare încât nici nu le mai bagi în seamă în magazin dacă nu cauţi înadins ceva.
Aşadar când am ajuns în centru, lumea aflase deja de eveniment şi dăduse năvală, era mai înghesuială decât m-aş fi aşteptat. Totul se desfăşura în două corturi unde se întâmplau lucruri destul de interesante, tema promoţiei fiind familia, motiv pentru care evenimentul poartă numele « Festival în familie ». O temă inspirată deoarece au fost prezentate toate gamele Nivea, destinate întregii familii. Pe scurt, în cortul mare primeşti o pungă cu mostre ale mai multor produse de damă, bărbăteşti şi pentru copii plus catalogul Nivea 2012, doamnele au ocazia sa-şi facă un test de diagnosticare a tipului de ten şi să primească un îndrumar de îngrijire, copiii se pot distra cu pictura pe faţă (al meu a venit cu nişte flăcări pe obraji pe care nu mă lăsa deloc să i le spăl) şi modelând baloane, iar domnii pot căsca gura stând în fotolii...Intr-o altă încăpere te poţi poza, cu toată familia evident ! 


In al doilea cort există un stand cu vânzare a tuturor produselor şi o promoţie în cadrul căreia dacă achiziţionezi de 20 lei primeşti la alegere un alt produs gratuit din 4 puse la dispoziţie. Cum spuneam, nu mă dau înapoi dacă există oferte rezonabile, aşa că am luat de 42 de lei săpun lichid, şampon anti-mătreaţă, un spray bărbătesc şi un roll-on şi am căpătat un gel de duş cu piersici şi o cutie clasică (aceea de tablă, albastră) de cremă.    


Dintre mostre mi-a atras atenţia cea de la crema Nivea Soft, montată într-un cartonaş împodobit cu păsări colibri colorate vesel. Astfel am aflat că această Nivea Soft va fi « limited edition » deoarece are ambalajul conceput de Nicola de Main, un designer din Marea Britanie. Crema este pentru faţă, mâini şi corp, cu formulă uşoară, cu ulei de jojoba şi vitamina E.


De aemenea m-au încântat mostrele Nivea Baby de loţiune de spălare şi de lapte nutritiv. Sunt fără parabeni, alcool şi coloranţi, pentru piele sensibilă. Aseară am împărţit un lapte nutritiv cu fiu-meu. Deşi ne-am dat amândoi, n-am terminat mostra că are 8 ml. Laptele s-a absorbit rapid în piele, a catifelat-o şi a lăsat un miros minunat. Cam prea minunat de parfumat pentru o piele de copil. E cu unt de shea şi lipide Omega 6 dar nu văd rostul parfumului.
Pentru fiecare produs vândut în cadrul evenimentului, Beiersdorf România va direcţiona 1 Leu către "Programele de Întărire a Familiei", dezvoltate de SOS Satele Copiilor România. Frumos proiect social, frumos din partea companiei Beiersdorf !   
Campania promoţională se derulează şi în magazine, am văzut în Carrefour un stand la ieşire, pentru mai multe amănunte vizitaţi site-ul Nivea şi pagina de facebook pentru că au şi concursuri tentante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.