Translate

luni, 3 septembrie 2012

Balea vs.Boots Botanics vs. Aslavital



E vorba de trei produse pentru îngrijirea zonei ochilor pe care le-am folosit în această vară.



Balea cremă pentru ochi cu Q10+Omega
Am luat-o din magazinul « dm » bineînţeles...nu mai ştiu precis cât am dat pe ea dar era până în 15 lei (parcă !!!) tubul de 15 ml. Cică este împotriva ridurilor mici de expresie, redă elasticitatea şi protejează de radicalii liberi. Nu ştiu ce să zic...E de calitate medie, are ca ingrediente tot felul de prostioare, cam multe pentru o cremă de ochi, iar parfumul e prea puternic şi nu-şi are rostul. Sper să nu fac vreo reacţie alergică, mă cam mănâncă ochii de vreo câteva zile dar nu mă grăbesc să dau vina pe cremă. Nu este prea subţire deci este bună pentru vremea asta puţin mai răcoroasă. Se întinde bine şi intră repede în piele, are o textură plăcută.
Boots Botanics ultimate Lift Eye Gel pentru piele matură
L-am luat din Sensiblu la o ofertă şi a costat vreo 20 de lei şi-un pic tubul de 15 ml. Este fabricat în Germania şi conţine extracte active de plante ce protejează colagenul şi combate edemele. Are ăsta un nume pompos ceva de speriat. O dată că e « ultimate » adică e produsul suprem şi a doua oară chestia asta cu edemele...ma şi văd cu nişte pungi sau vânătăi extra-large pe care aplic gelul ăsta şi dispar ca prin farmec ! Un miracol, ce să mai ! Ingredientele sunt mai puţine, are extract de rădăcină de Echinaceea purpurea şi atât, alte plante nu mai există. Dar e un methylparaben pe la coada listei. Este un gel transparent şi fără parfum, cu textură ultra-uşoară. Merge vara foarte bine şi simţi că hidratează pielea.  
Aslavital gel anticearcăn
Am avut vreo trei pliculeţe de mostre şi le-am folosit cu mare plăcere. Il găsiţi aici http://farmec.ro/produse/ten/gel-anticearcan-263.html
cu 20,44 lei. Are ingrediente deosebite, argilă şi goji, şi este destinat hrănirii şi combaterii cearcănelor. Este potrivit şi tenului sensibil. Are o textură extrem de uşoară, o mostră mi-a ajuns mai multe zile, merge excelent de vară. Dar ceea ce m-a impresionat cel mai tare a fost efectul pe care îl are...nu cred că mi s-a părut dar am avut senzaţia că zona de sub ochi s-a uniformizat şi luminat, aveam o tentă vineţie care s-a dus după vreo două zile de folosire a gelului.
In concluzie voi recumpăra Aslavital, nu că sunt eu patrioată dar am văzut ceva rezultate concrete.

Un comentariu:

  1. eu am incredere in produsele de la Aslavital..
    deocamdata folosesc o crema pt ochi de la gerovital insa cand o voi termina cred ca am sa o cumpar pe cea de la Aslavital..m-ai facut curioasa!:)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.