Translate

luni, 6 august 2012

Herbosophy, oferta Sensiblu şi o micã anchetã


Ca în fiecare lunã rãsfoiesc oferta farmaciilor Sensiblu, unele chestii nu sunt chiar de lepãdat. De pildã în luna august mi se pare extrem de tentantã reducerea de 1/3 la orice produs Oxyance, preţurile începând de la 16,60 lei. Apoi existã la Boots no.7 o reducere de 50% la orice produs de îngrijire a tenului, preţurile începând de la 12,40 lei. Si, nu în ultimul rând, din gama de corp Herbosophy (numai la gelul de duş, crema de corp şi crema de mâini) se oferã 2 produse la alegere cu 20 lei.



Ei bine, nu e prima oarã când achiziţionez Herbosophy la ofertã, în ultimul timp au fost permanent într-o promoţie sau alta... Mi s-a pãrut ca au preţuri bune ţinând cont de faptul cã au pânã la 80% ingrediente naturale. Când mi-am propus sã scriu acest post despre oferta Sensiblu, ca tot omul conştiincios, ca sã dau toate datele, am vrut sã precizez şi producãtorul mãrcii Herbosophy, aşa cã m-am dus imediat pe site http://www.herbosophy.com/ la butonul “marca” şi... un mare fâs! Nici o informaţie, decât nişte gargarã cu frumuseţea şi natura...
Buuuun, provocãrile sunt incitante, mã întorc pe net şi dau o cãutare simplã dupã nume, iau la rând site-uri, pauzã. Ma enervez lejer. La un moment dat, pe un forum, pe un topic deschis prin anul 2008, cineva spunea cã Herbosophy este vechea gamã Herbology produsã de Elmiplant pentru Sensiblu. Mã laşi ! Nici într-o mie de ani n-aş fi zis cã e o marcã româneascã. Dar de ce nu scrie nicãieri chestia asta? Mã întorc pe site-ul Sensiblu, dau pe “producãtori” şi intru la Elmiplant ca sã vãd produsele, adicã aici http://www.sensiblu.com/producatori-ELMIPLANT~1048782.html  şi iar nimic... decât cã în coada listei se aflã un gel de duş Herbology, parcã încep sã vãd o legãturã. Mã hotãrâsem chiar sa mã duc direct la farmacie şi sã întreb. Dupã alte cãutãri, când rabdarea mea ajunsese la capãt, am descoperit aici http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/reteta-hipermarketurilor-farmaciile-ataca-piata-cu-marcile-proprii-128772.html un articol foarte interesant din anul 2009, apãrut în ziarul Capital. Pe scurt e vorba într-adevãr de fosta gamã Herbology care a fost transformatã într-o marcã proprie a Sensiblu şi redenumitã Herbosophy, fenomen cunoscut ca “private label” şi aplicat şi unor game Oxyance, Imacul’Eau, detergentului Dermalin şi altor produse de îngrijire. Producţia acestora a fost însã mutatã în Polonia şi Cehia pentru eficientizarea costurilor, colaborându-se cu Asil, Biostar şi NicProd.
Si cam aici se opresc informaţiile. Producãtorii Asil şi Biostar apar pe site-ul Sensiblu, nu şi NicProd, dar Herbosophy nu-i la ãştia...şi nici la rubrica “producãtor necunoscut”! Maaare mister, mare!
Nu mai am rabdare sã caut, pe site-ul Herbosophy care este “powered by” Sensiblu ar fi trebuit sã aparã şi câteva date, mãcar aşa pentru transparenţa activitãţii şi de complezenţã faţã de cumpãrãtori. Poate mã intereseazã şi unde se fabricã ceva atunci când mã hotãrãsc sã cumpãr acel ceva.

3 comentarii:

  1. Produsele de la Herbosophy sunt fara parabeni, fara alcool, noncomedogenice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt produse naturale, asta e clar...in cele folosite de mine, adica cele de corp, am vazut alcool dar nu si parabeni. Au extracte de plante diverse, uleiuri de masline si eucalipt, uree, unt de shea. N-am folosit nimic din gama de fata deci nu stiu daca sunt non-comedogenice...

      Ștergere
  2. La crema de picioare am vazut si eu pe tub ca firma care o fabrica este Dermacol din Praga, adica "made in EC" cum se exprima lumea buna.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.