Translate

vineri, 9 martie 2012

Terapia cu ulei


Este una dintre cele mai simple metode pe care o cunosc, de a scapa de toxinele din zona cavitatii bucale, nas, gat, urechea interna, ganglioni, ma rog, ati inteles ideea. Unii sustin ca ar avea efect la nivelul intregului organism, marturie stand faptul ca, in unele parti ale lumii, este practicata de sute de ani.Ca sa intelegeti insa adevarata importanta a acestui procedeu am sa va relatez ceea ce ne-a spus un profesor in facultate si anume faptul ca, saliva unui om, la primele ore ale diminetii, cand de-abia s-a dat jos din pat si n-a apucat sa se spele pe dinti, este atat de toxica incat poate rivaliza cu cea a unor animale veninoase.
Cu alte cuvinte nu incercati sa muscati pe cineva pana la sange imediat dupa ce v-ati trezit ca s-ar putea sa il bagati in spital cu o infectie foarte grava. Sau, dimpotriva, puteti sa va muscati seful daca vreti sa scapati de el fara sa va traga cineva la raspundere.
De-aceea este atat de important sa va spalati pe dinti foarte temeinic dimineata pentru ca, altminteri, odata cu mancarea sau bautura, trimiteti din nou in organism toata colectia de toxine si bacterii acumulate peste noapte. Simplul spalat pe dinti nu rezolva de obicei mare lucru, oricum majoritatea toxinelor sunt “reciclate”. Rezultatul este o autointoxicare zilnica ce poate fi combatuta practicand periodic terapia cu ulei.
De ce spun ca este atat de simpla aceasta terapie?
Pentru ca nu trebuie sa faceti absolut nici o pregatire speciala. Va trebuie doar ulei obisnuit de floarea-soarelui si cred ca toata lumea are asa ceva in casa.
Ca sa aveti ceva rezultate, trebuie sa urmati procedura timp de 10-15 zile si sa ii alocati cel putin 5 minute zilnic.
Mod de lucru:
Dimineata. Va dati jos din pat. Sunteti nauci. Stiti ca aveti ceva urgent de facut dar nu va aduceti aminte ce! Majoritatea se reped la baie ca sa se spele pe dinti. Daca nu reusiti sa va adunati si sa va amintiti ca v-ati hotarat sa incepeti terapia, mai bine va pregatiti un bilet, scris de cu seara.
Asadar, primul drum nu e la baie, ci la bucatarie. Luati sticla de ulei si trageti un gat. ATENTIE: nu inghititi uleiul, tineti-l in gura.
SFAT: feriti-va de familie, daca va vede cineva cu sticla de ulei la gura s-ar putea sa creada ca ati innebunit.
Plimbati uleiul prin gura, clatiti, e gretos bineinteles dar trebuie sa rezistati eroic timp de cel putin 5 minute cum spuneam. Veti simti  cum uleiul se transforma si capata o consistenta lichida, semn ca a absorbit toxinele. Pana la urma devine alb si spumos si puteti sa il scuipati. Clatiti bine gura cu apa rece. Acum puteti sa va spalati pe dinti, dupa care puteti sa folositi si apa de gura ca sa va improspatati respiratia.
Cand e cazul sa apelati la aceasta terapie?
Cand aveti infectii ORL, daca aveti sinuzita cronica, daca aveti limba incarcata si va treziti cu un gust amar dimineata, daca va miroase gura desi nu aveti probleme cu dantura, daca aveti parodontoza sau gingii inflamate.
PONT: Am gasit unele informatii cum ca, daca rezistati cu uleiul in gura 30 de minute, reusiti sa va epurati sangele si sa scapati inclusiv de metalele grele acumulate in organism. In acest caz puteti realiza procedura si seara, pe stomacul gol. Cu cat stati mai mult cu uleiul in gura, cu atat acesta are timp sa purifice o cantitate mai mare de sange deoarece prin aceasta zona trec unele vase de sange importante.
Primul efect care se observa dupa inceperea procedurii este o senzatie de prospetime si o limpezire a gandurilor, daca pot sa ma exprim asa, ca si cum ati fi scapat de o greutate sau o afectiune.
Simplu si la obiect...de nu s-ar fi scumpit uleiul in halul asta !

7 comentarii:

  1. Hai ca m-ai ingrozit - deci suntem toti veninosi, mai ales dimineata ... bine de stiut :)
    Sora mea urmeaza acest tratament - foloseste ulei nerafinat, cel presat la rece, care e mai gras si cu miros mai puternic, deci si mai aiurea.
    Uite ca nu stiam despre partea cu sinuzita (de asta am si eu), dar tot nu cred ca as rezista prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai sa zic si eu :)
    Metoda e foarte buna dar specificatia uleiului e importanta. daca ai sa gusti ulei de fl.soarelui presat la rece si apoi uleiul din alimentara conventional ai sa vezi diferenta si ai sa te lamuresti asupra calitatii uleiului. Intr-adevar pe timpul nopţii, organismul elimină toxine prin limbă şi gingii.
    Eu dimineata am alt ritual: razui limba cu o lingurita (stratul acela arata cate toxine sunt adunate la nivelul limbii} apoi clatesc gura temeinic cu apa de busuioc in care am pus tinctura de propolis -asta e apa mea de gura :)
    fac si gargara tot cu apa asta de gura. si daca mai am timp ma spal si cu periuta, daca nu, o fac dupa micul dejun.
    Dar azi m-am lasat influentata de tine si dupa curatarea limbii am bolborosit uleiul de masline prin gura :))
    An rezistat 5 minute - cam atat fac si cu apa de gura.
    Chestia ciudata a fost ca dupa ce l-am scuipat chiar nu am simtit senzatie de grata sau ceva neplacut in gura. senzatia era mai degraba ca o inviorare sau cum sa spun eu ca nu gasesc cuvantul,,, ca o despovarare de ceva inutil
    Apoi am folosit apa mea de gura.
    Metoda asta cu ulei e un remediu ayurvedic despre care stiam si eu mai demult dar pe atunci eram prea comoda si nici nu eram interesata de sanatate ca acum.
    Felicitari ptr articol si multumesc ca mi-ai amintit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-un singur loc am gasit ca si uleiul de alune e indicat...in rest, prin cartile mele cu terapii naturiste, eu n-am citit ca trebuie vreun ulei anume, toata procedura se bazeaza pe proprietatea uleiului de a "trage" toxinele. In cazul cavitatii bucale intervine o alta caracteristica importanta, lichidele pe care le bei se absorb intr-o oarecare proportie prin mucoasele din aceasta zona, acestea fiind permeabile. De aceea se spune ca daca tii apa in gura iti potolesti setea...in felul acesta actioneaza si uleiul dar in sens invers. Cele doua vase mari de sange aflate pe spatele limbii au legatura cu ficatul, deci cred si chestia cu metalele grele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta metoda.Nu stiam de ea, dar acum sigur o sa ma interesez mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e suficient sa o incerci vreo doua zile si sa te convingi de senzatia de curatare si improspatare a gurii...apoi vei continua in mod sigur!

      Ștergere
  5. de trei zile am reinceput cura cu ulei. De la Valeriu Popa citire, dupa ce plimb prin gura (trag/imping printre dinti) uleiul(floarea soarelui presat la rece - putin amarui dar ok)vreo 20 min*, il arunc si iau o lingura de malai si il mestec pana devine ca apa. Malaiul strange toate resturile de ulei cu toxine din gura. Apoi razuiesc cu grija limba dinspre radacina spre varf, si ma spal pe dinti.
    Super bun si pontul de la Sakura cu apa de gura (busuioc cu tinctura de propolis).
    * daca vreau sa tin uleiul mai mult, prefer sa-l arunc dupa 15 minute si sa o iau de la capat cu ulei curat - tot ca sa evit absorbtia toxinelor prin mucoasa bucala. Dupa aceea continui cu malaiul

    chef de viata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca aflu lucruri noi! Multumesc de pont, imi mai imbunatatesc si eu metoda!

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.