Translate

duminică, 5 februarie 2012

Ce am fost si ce-am ajuns


Cand privesc in urma cu vreo 20 de ani, ceea ce imi amintesc printre altele este faptul ca mi-am petrecut destul timp in fata oglinzii, fiind nemultumita, nu de greutatea corpului meu, care a fost intotdeauna normala, ci de proportiile in care era construit acest corp...Prin adolescenta, cand toti tinerii au unele idei fixe in ceea ce priveste infatisarea lor, umerii mei mai ingusti fata de solduri imi dadeau mari batai de cap si invers, soldurile si coapsele un pic prea generoase ma faceau sa judec de o suta de ori inainte de a-mi cumpara ceva de imbracat. Acum privesc mai detasata toata aceasta framantare dar tot alerg zile intregi prin oras atunci cand trebuie sa cumpar ceva !
Am ales intotdeauna tinutele fluide, fustele lungi si bluzele sau sacourile bine cambrate pe trunchi. Imi place aspectul de « zana », asa ca ma feresc de pantaloni, aleg fuste potrivit de largi, iar in partea de sus haine stranse pe corp si, aspect foarte important, nu atat de lungi incat sa acopere soldurile. Bluzele, camasile sau tricourile care se opresc cu putin sub talie mascheaza foarte bine inceputul de burtica. Am profitat ca am parul mai bogat si l-am purtat pana pe umeri ca sa echilibrez silueta. In rest, ce sa zic, important este sa stii sa iti scoti in evidenta calitatile si astfel lumea va trece mai usor peste defectele tale.
Ca orice femeie, am trait nenumarate experiente la cumparaturi dar, in ultimul timp am observat ceva legat de procesul propriu-zis al achizitionarii unui produs....banuiesc ca din cauza crizei si a scaderii numarului de cumparatori (multi reorientati spre shopingul de super- si hypermarket !), in micile magazine de imbracaminte, incaltaminte, lenjerie sau mixurile de obor, vanzatoarele experimenteaza un sentiment de neputinta in fata tavalugului de greutati financiare si ar face orice sa te determine sa achizitionezi ceva....orice ! ...mergand pana la minciunile sfruntate de genul « ceea ce vezi in oglinda nu este adevarat ». N-am suportat niciodata privirile prin care o vanzatoare incearca sa imi ghiceasca masura la haine si, mai mult, sa ma sfatuiasca sa imi iau o masura mai mica sau alt model numai pentru faptul ca ele nu au in magazin ceea ce vreau eu ! Stiti, ma duc la alimentara si cer niste kefir iar vanzatoarea imi raspunde : « avem sana daca doriti », bineinteles ca nu doresc sana ! Ultima oara cineva a incercat sa imi spuna ce masura port la lenjeria intima si chiar a insistat, desi eu ii tot repetam ca stiu precis, de multi ani, in ce « incap ». Ca urmare, atunci cand intalnesc astfel de angajate in comert, iau totul ca pe o agresiune la adresa mea si renunt sa mai cumpar ceva din acel loc. Aceasta interactiune umana neplacuta ma face sa apelez deseori la cumparaturile on-line, desi dezavantajul de a nu putea studia de aproape produsul este evident. Cel putin nu sunt nevoita sa suport privirile grele de repros atunci cand ma hotarasc sa parasesc magazinul cu mana goala.
Dar puteti face shopping online, in liniste, si puteti alege fuste de la Tinar sau pantaloni de la Tinar , sunt sigura ca veti gasi ceva care sa se potriveasca siluetei voastre.Fara sa va mane cineva de la spate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.